Pityriasis Rubra Pilaris (PRP) Community

Meet, discuss & support other patients or families living with Pityriasis Rubra Pilaris (PRP). Contribute to topics, or just share what's on your mind

SandraRC
moderator

Welcome to the new Community

Welcome to the PRP Community!

Now you can share your personal stories, meet with others affected by Pityriasis Rubra Pilaris and learn from each other.

My name is Sandra and I work with EURORDIS as online community manager. If you have any questions feel free to ask.

I am looking forward to see this Community growing so that many people can benefit from it!

All the best,
Sandra

This is a great site. I see mostly english speakers. This is to welcome spanish speakers too.

Ojala que personas en Sud America y Espana pueden leer este. Queremos saber donde ustedes viven. Bienvenidos!

Aussi, bienvenu a personnes Francophone avec PRP.

christinegnther
moderator

Liebe Mary, Bill McCue und mir ist es ein grosses Anliegen möglichst viele PRP Betroffene und ihre Familien auf dieses neue "Internationale PRP Forum" aufmerksam zu machen. Gerade eben habe ich alle mir bekannten deutschsprachigen PRP Betroffenen sowie deren Dermatologinnen und Dermatologen angeschrieben, um sie über diese Gemeinschaft zu informieren.
Das wunderbare Team von RareConnect sowie Bill und ich bemühen uns sehr, dass alle Inhalte möglichst schnell und qualitativ gut in alle angebotenen Sprachen übersetzt werden. Dies wird neuen nicht englischsprachigen Mitgliedern helfen, den Weg zu uns zu finden.

Es ist wunderbar von dir, die spanisch und französisch sprechend Mitglieder so herzlich zu begrüssen. Vielen Dank!